Monday 6 January 2014

Spotlight on Chronixx



**



**



(Intro)
Best friend a come fi take you life
A the worst thing you could ever see
Teflon how can a man weh you a spar with from you born
Turn round be a enemy

We no want no friend from dem
Cause dem heart it full up a jealousy
A the two a we used share a flask a rum
Now you want kill me fi Hennessy

(Chorus)
But how me fi trust you an' me no certain
What you a do behind curtain
Nuff a dem say them a your friend
When you check it out them is a different person

Dem no want see you dribble like Berten
Dem want you live your life inna burden
How you fi say me a your friend
When me check it out you is a different person

(Verse 1)
Because nuff a dem want see your head back shell out
Same way my likkle friend got sell out
No know how fi see the sarge an an lock dem mouth
Cant come inna me quarters Chronixx lock dem out
See clear dem no with me
But them cant stop Selassie I pickiny
Though the road slippery me get the victory
Teflon fly over badmind quickly

Because dem evil, dutty heart badmind people
Watch everything that we do
Sit down an plan up fi kill you
Yeah a good thing say mi know jah
Or me would a be a falling soldier
Make me tell you badmind cant get me off a the road yah
So stop spend your money on obeah

(Repeat Chorus)

(Verse 2)
Dem would a want me charge for murder
Accuse me fi things what me never yet heard a
But me nar play fi chop off the friendship
Before the linkage go no further
Some a them will sell you out for a burger
Want paint you white teeth inna red dem a burger
Some a dem switch an go snitch
An want you get stitch
Me haffi wonder if the bwoy dem a Surgeon

Evil, dutty heart badmind people
Watch everything that we do
Sit down an plan up fi kill you
A good thing say me know Jah
Or me would be a falling soldier
Badmind cant get me off a the road yah
So stop spend you money on obeah

(Repeat Chorus)

(Repeat Intro)

**




**



**



No comments:

Post a Comment